رژيم صهيونيستي براي درگيري نظامي با مصر برنامه ريزي مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ اين در حاليست که مصر براي ريشه کن کردن افراد مسلح در شمال سينا تجهيزات نظامي زيادي را به اين منطقه اعزام کرده است.  
در همين حال يکي از ژنرال هاي مصري و جماعت اخوان المسلمين مصر موساد را به ايجاد خشونت ها در سينا با همکاري عناصر رژيم سابق مصر براي از بين بردن انقلاب اين کشور متهم کرده اند.  
زينب الکرشت گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که دشمني و موضع خصمانه رژيم صهيونيستي در قبال مصر روز به روز روشن تر مي شود آمده است: آخرين موارد اين مواضع خصمانه اقدام رهبران اين رژيم به تهيه برنامه اي براي درگيري نظامي با مصر است.  
گزارشگر در ادامه با اشاره به اين که اسرائيل نام "عوز" را براي اين برنامه انتخاب کرده است افزود: مجله نظامي "اسرائيل ديفنس" جزئيات اين طرح را منتشر کرد و افزود اسرائيل رژيم اشغالگر عملا آموزش نيروهاي خود را براي درگيري هاي نظامي در جبهه هاي مختلف آغاز کرده است. اين طرح شامل توسعه و ساخت ادوات زرهي و خودروهاي نظامي و موشک ها و نيز توافق درباره قرارداد جنگنده هاي ساخت آمريکا، احداث سکوهاي موشکي و آمادگي براي حمله به کانال سوئز و از کار انداختن آن به مدت بيست سال است. همه اين اقدامات به سبب آن است که مسئولان مصري درخواست مقامات رژيم صهيونيستي را براي عقب کشيدن تجهيزات و خودروهاي نظامي از سينا رد کردند و اعلام کردند تنها در صورتي اين کار را مي کنند که امنيت ملي مصر تضمين شود.  
در ادامه گزارش آمده است: همه اين تحولات در شرايطي به وقوع مي پيوندد که انگشت اتهام به سمت رژيم صهيونيستي نشانه رفته است و مصري ها اين رژيم را عامل ايجاد بحران در سينا مي دانند. در همين حال جماعت اخوان المسلمين  مصر اعلام کرد احمد شفيق آخرين نخست وزير رژيم سابق مصر که تحت حمايت امارات است پنج ميليون دلار براي اجراي طرح هاي خود جهت ايجاد ناآرامي در منطقه به منظور ريشه کن کردن انقلاب در نظر گرفته است.
برچسب ها: رژیم ، اسرائیل ، درگیری ، نظامی ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار