دبير فدراسيون دو وميداني از اجراي قوانين جديد در ليگ باشگاهي كشور براي محدوديت مسابقات از سال آينده خبر داد.

حسين رشيديان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه  خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: دو مرحله قبلي مسابقات ليگ باشگاهي كشور را به خوبي برگزار كرديم و تا پايان تابستان مرحله آخر مسابقات با معرفي قهرمان رقابت ها برگزار خواهد شد اما در نظر داريم براي سال آينده ليگ باشگاهي دو وميداني را با محدوديت بيشتري برگزار كنيم .

وي افزود: تعداد زياد تيم هاي شركت كننده در مسابقات ليگ باعث كاهش كيفيت رقابت ها مي شود به عنوان مثال در ليگ شاهد اين موضوع هستيم كه از يك استان چند تيم حضور دارند در حاليكه ممكن است تعداد ورزشكاران آنها كمتر از هشت نفر باشد.

وي تصريح كرد: براي سال آينده در نظر داريم ليگ برتر باشگاه ها را با حداقل هشت تيم راه اندازي كنيم تا باشگاه ها نيز بر اساس قوانين به تعهدات خود عمل كنند.

وي ادامه داد: در يك نشست فني در مورد ليگ برتر و ليگ دسته يك تصميم گيري مي شود تا ورزشكاراني كه ركوردهاي پايين تري دارند در ليگ دسته يك شركت كنند.

دبير فدراسيون دو وميداني گفت: راه اندازي مدارس دو و ميداني را در دستور كار خود قرارداده ايم كه با آغاز فصل مدارس از ابتداي مهر استارت اين برنامه زده مي شود و به اين مدارس مجوزه داده خواهد شد ضمن اينكه فدراسيون نيز حمايت هاي لازم را از اين مدارس به عمل مي آورد./ق

برچسب ها: رشیدیان ، دو ومیدانی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار