معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 68 طرح در حوزه مسایل اجتماعی، فرهنگی، درمانی و بهداشتی با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد تومان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس دستباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: هفته دولت و همچنین دهه فجر فرصت مناسبی است تا دولتمردان خدمات انجام شده را در طی سال و به صورت شش ماهه ارائه کنند و طرح‌های قابل افتتاح را در تمام حوزه‌های خدمات‌رسانی تقدیم مردم کنند.

وی با بیان اینکه به میمنت هفته دولت 319 طرح عمرانی و اقتصادی، تولیدی، صنعتی، آموزشی بهداشتی و ورزشی آماده افتتاح شده است، گفت: این طرحها با رقم اعتباری 221 میلیارد تومان در این ایام تقدیم امت شهید پرور استان اردبیل می‌شود.

دست باز با بیان اینکه 127 طرح از این تعداد شهری و 192طرح نیز روستایی است، افزود: طرحهای حوزه اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی به همت آموزش و پرورش، نوسازی، علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد و ورزش و جوانان تبلیغات اسلامی و کتابخانه‌های عمومی تکمیل شده و در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در ادامه گفت: با عنایت دولت نهم و دهم مصلی‌سازی در این استان رونق گرفته و در دو سال اخیر در 9 شهرستان و پنج بخش 14 مصلی در حال احداث بوده که تاکنون برای احداث و تکمیل آنها 8 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه پرداخت شده است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.