جشنواره پیامک ادبی رضوی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود، تا 11 شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی رسولی دبیر اجرایی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی استان تهران با بیان این مطلب گفت: جشنواره مذکور از مجموع برنامه‌های موضوعی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)برگزار می‌شود.

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محورهای جشنواره را تک‌‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا(ع)، تمثیل‌ها، رؤیا‌پردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگی‌نامه، سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیت مرتبط با امام رضا (ع) با ذکر منبع روایات، عنوان کرد.

به گفته علی رسولی، با توجه به مصوبات کمیته برنامه‌ریزی دهمین جشنواره بین‌ا‌لمللی امام رضا (ع)، جشنواره پیامک ادبی رضوی امسال برای نخستین بار به صورت یک برنامه مستقل در همه استان‌های کشور با محوریت مرکز روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره پیامک ادبی رضوی استان تهران گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پیامک‌های خود را تا 11 شهریور ماه به شماره 30007476 ارسال کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار