معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد گفت: پیشرفتهای علمی كشور در عرصه های مختلف 11 برابر بیشتر از میانگین جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه،خضر كاك درویشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار كرد: پیشرفتهای خیره كننده جمهوری اسلامی ایران در حالی به دست آمده است كه كشور از تمام جهات در تحریم بسر می برد.

وی گفت: تحریم های غرب علیه ایران اسلامی نه تنها تاثیری در پیشرفتهای علمی دانشمندان ما نداشته است بلكه باعث سرعت بخشیدن به آن شده است.

كاك درویشی افزود: مسئولان كشور با اتخاذ سیاست‌ های مدبرانه خودكفایی و پیشرفت در زمینه فناوری، تاثیرات منفی تحریم‌‌ها را بر اقتصاد كشور به شدت كاهش داده اند.

وی با اشاره به طرحهایی كه همزمان با هفته دولت در مهاباد مورد بهره برداری قرار می گیرد اشاره كرد و گفت: در هفته دولت امسال 55 طرح آموزشی، بهداشتی، عمرانی، فرهنگی، عمران شهری، كشاورزی و ورزشی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

كاك درویشی اظهار كرد: برای اجرای این طرحها كه 34 طرح آن در بخش كشاورزی است در مجموع 173 میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرحها در مجموع افزون بر 350 خانوار مناطق روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.