رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان بوشهر معوقات اقساط بانکی است.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل مرحمتی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: در این استان سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در بخش‌های مختلف صنعت و معدن شامل واحدهای تولید سیمان، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و غیره انجام شده است.

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور مدیران ارشد استان در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده که توانسته است نقش بسزایی در رشد سرمایه‌گذاری و اشتغال استان ایفا کند.

مرحمتی اضافه کرد: بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان معوقات اقساط بانکی، عدم توانایی در امر بازاریابی و تبلیغ محصول، رقابت با کالاهای مشابه خارجی و سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه است که امیدواریم با همکاری و مساعدت بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: ضروری است با بررسی دقیق و کارشناسی نسبت به وضعیت برخی از واحدهای تولیدی استان که با مشکلاتی مواجه هستند تصمیم دقیقی اتخاذ شده و مشکلات آنها پس از دسته‌بندی لازم، با جدیت و اهتمام همه دستگاه‌های مسئول، حل و فصل شود.

عبدالکریم جمیری افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم طی روزهای آتی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی، از نزدیک در جریان روند فعالیت و مشکلات آنها قرار گرفته و نسبت به رفع آنها قدم مثبت و مفیدی برداریم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، مجلس ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.