مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: ايران تاثير مهمي در منطقه و جهان دارد، جنگ‌افزارهاي خود را متناسب با تهديدات مي‌سازيم ، ترور 14 ايراني بي گناه در 3 شهريور ماه ، اظهارات برخي درباره مجري برگزاري انتخابات مبناي قانوني ندارد و.... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

اهميت دستگيري "ط.م" بعد از بازداشت تروريست‌هاي اسرائيلي دومين اقدام بزرگ امنيتي در سال جاري است
بدنبال انتشار خبر کوتاهي در روزهاي گذشته مبني بر بازداشت فردي به نام «ط.م» در فرودگاه امام خميني (ره) و هنگام مراجعت از ترکيه، واکنش سريع و عجيب رسانه سعودي «العربيه» به تنهايي کافي بود تا اهميت فوق العاده خبر را برساند؛ اهميتي که سرويس‌هاي اطلاعاتي حامي فتنه را مجبور به دخالت اورژانسي يکي از بازوهاي رسانه‌اي خود در ماجرا کرده بود.

ايران تاثير مهمي در منطقه و جهان دارد/ اوكراين در تحريم‌هاي يک‌جانبه عليه ايران شرکت نمی‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/3/266991_213.jpg

سفير اوکراين گفت: اوكراين یکی از کشورهایی است که در تحريم‌هاي يك‌جانبه عليه ايران شرکت نمی‌کند چرا که ما جز اتحاديه اروپا نيستيم و خودمان به صورت مستقل و آزاد تصميم مي‌گيريم؛ در شرايط موجود مبادله کالا ميان ايران و اوکراين افزايش يافته است.

جنگ‌افزارهاي خود را متناسب با تهديدات مي‌سازيم
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت:‌ ارتقاي حوزه موشكي متناسب با هر تهديدي را در دستور كار داريم و براي هر تهديدي پيش‌بيني‌هاي خاص خود را داريم و متناسب با آن جنگ‌افزارهاي خود را مي‌سازيم.

طرح تحقيق و تفحص از سازمان ثبت اسناد بعد از تعطيلات مجلس

يكي از طراحان طرح تحقيق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاك كشور گفت: اين طرح پس از تعطيلات مجلس به هيئت رئيسه تقديم خواهد شد تا در دستور كار قرار گيرد.

ترور 14 ايراني بي گناه در 3 شهريور ماه


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/3/267116_943.jpg

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

اظهارات برخي درباره مجري برگزاري انتخابات مبناي قانوني ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/2/265467_778.jpg

وزير كشور گفت: صحبت‌هايي كه در خصوص اجراي انتخابات توسط "هيئت‌هاي اجرايي" گفته مي‌شود و اينكه وزارت كشور نقش پشتيباني خواهد داشت مبناي قانوني ندارد.

اصلاحات دچار چندگانگي راهبردي شده است/ هيچ استراتژي مدوني از سوي اصلاحات براي انتخابات ارائه نشده بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/1/262511_957.jpg

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: اصولگرايان در انتخابات گذشته رياست جمهورري با طراحي برنامه اي مدون و راهبردهاي منسجم به انتخابات ورود پيدا كردند و به نوعي رقيب خود را دست كم نگرفتند و پس از آن بود كه اصلاحات دچار شكست شد و دچار چندگانگي راهبردي دروني شده است.

دولت و همه مردم ايران در غم مردم آذربايجان شرقي شريك هستند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/3/266870_972.jpg

رئيس جمهور با بيان اينكه دولت و همه ملت ايران در غم مردم آذربايجان شرقي شريك هستند و مي خواهند در جهت رفع مشكلات مردم زلزله زده ياري رسانند، گفت: اميدوارم زندگي مردم در مناطق زلزله زده هر چه سريعتر آرامش مورد نظر خود را پيدا كند.

تحریم دارو، دريغ انسانيت است

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: تحريم دارو كه از سوي كشورهاي غربي در برابر كشورمان صورت گرفته از حقوق بشر به دور است.

هنوز هيچ هيات رسمي وارد تهران نشده است
 معاون امور بين‌الملل رئيس جمهور و سخنگوي اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: هنوز هيچ هيات رسمي از کارشناسان و وزرا وارد تهران نشده است.

برخورد جدي با مبلغان کالاي خارجي در کشور
عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: بايد با سازمان‌ها و ارگان‌هايي كه مسبب تبليغات كالاهاي خارجي هستند، برخورد جدي شود.

5+1 با اين بينش که تحريم‌ها ايران را مجبور به عقب‌نشيني نخواهد کرد، در مذاکرات حاضر شود
عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به دور جديد مذاکرات ايران با 1+5 گفت: تيم مذاكره كننده 1+5 با اين بينش که تحريم‌ها ايران را مجبور به عقب‌نشيني نخواهد کرد، در مذاکرات حاضر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار