وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت:‌ ارتقاي حوزه موشكي متناسب با هر تهديدي را در دستور كار داريم و براي هر تهديدي پيش‌بيني‌هاي خاص خود را داريم و متناسب با آن جنگ‌افزارهاي خود را مي‌سازيم.

سدار احمد وحيدي در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاي حوزه موشكي خود را در دستور كار قرار داده‌ايم و در همه زمينه‌ها از جمله دفاعي، برد و ... در حال طراحي و به نمايش گذاشتن آن‌ها مانند موشك فاتح كه اخيرا به بهره‌برداي رسيد، هستيم تا متناسب با هر تهديدي آماده باشيم.

وي در خصوص 6 دستاورد اخير دفاعي كشور خاطرنشان كرد: در اين 6 دستاورد قدرت‌هاي زميني و دريايي خود را ارتقا داده و به نمايش گذاشته‌ايم تا برگ ديگري از برگ‌هاي زرين دفاعي كشور را به دشمنان اين انقلاب و مردم نشان دهيم.

سردار وحيدي در مورد موشك‌هاي فاتح 1D-110 كه اخيرا از آن رونمايي شده و گفته مي‌شود كه قدرت تخريب سپرهاي موشكي اسرائيل را دارد، تصريح كرد: ما براي هرگونه تهديدي آماده هستيم و بايد همه جوانب را در نظر بگيريم؛ براي هر تهديدي پيش‌بيني‌هاي خاص خود را داريم و متناسب با آن جنگ‌افزارهاي خود را مي‌سازيم.

وزير دفاع در خاتمه در مورد توليد انبوه 6 دستاورد دفاعي اخير كشور يادآور شد:‌ 6 دستاورد اخير به زودي به توليد انبوه خواهد رسيد و به نيروهاي ارتش و سپاه براي ارتقاي سطح دفاعي تحويل داده خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وحیدی ، موشک ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
خدا حافظ سپاه پاسداران باشد
آخرین اخبار