در حالی که به ایمیل های بومی نیاز مبرم داریم اما سرویس دهنده های داخلی در جذب کاربر و فراهم نمودن بسته لازم برای توسعه ایمیل داخلی موفق نبودند.

مهندس رضا شفیعی کارشناس اطلاعات با اشاره به هزینه گزافی که برای راه اندازی سرویس دهنده های داخلی نیاز است به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیان داشت: با توجه به کند بودن سرعت اتصال به سرورهای ایمیل های داخلی، اتچ کردن فایل و باز کردن ایمیل و یا مراحل و زمانی که باید برای ثبت نام داخل سرویس های بومی گذاشت، به نظر می رسد مدت زمانی که برای این کارها در اینترنت صرف می شود در واقع مقدار زیادی از ترافیک و زمان اینترنت یک کاربر را به خود اختصاص می دهد.
 
وی افزود: وجود چنین موانعی موجب می شود تا کاربر به جای اینکه با ایمیل داخلی سر و کله بزند از سرویس دهنده های خارجی استفاده کرده و از مدت زمان خود به نحو بهتری در جهت بهره مندی از اینترنت استفاده کند.
 
این کارشناس فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه سرویس دهنده های خارجی با دادن یک ID به کاربر با سه کلیک انجام می شود به او یک فضای بی نهایت برای ایمیل یا حتی مانند هارد برای ذخیره فایل می دهد خاطر نشان كرد: با وجود امکاناتی نظیر جامعه مجازی، وبلاگ و یا حتی امکان چت کردن با کاربرانی که از سرویس دهنده های مختلف استفاده می کنند با تقاضایی برای استفاده از سرویس دهندهای بومی وجود نخواهد داشت./عط
برچسب ها: ایمیل ، مجازی ، وبلاگ ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار