دستیار ارشد استاندار خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت در سال جاری بنیاد نخبگان استان خوزستان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ' علی اصغر وحیدی' در نشست استانی هم اندیشی جوانان خوزستانی اظهار داشت: بنیاد نخبگان در كشور بسیار فعال است و مقدمات شروع به كار این بنیاد در استان نیز فراهم شده است و در هفته دولت افتتاح می شود.

وی گفت: در این بنیاد از خلاقیت جوانان به نحو مطلوب استفاده می شود و این بنیاد با استفاده از ظرفیت نخبگان باعث ارتقای بخش علمی،فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر بخش های جامعه می شود.

این مقام مسوول با اشاره به این كه این نشست در ایجاد وحدت و انسجام بین اقوام و جوانان استان بسیار تاثیر گذار است بیان داشت: یكی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بها دادن و ارج نهادن به جوانان و وارد كردن این قشر در محوریت جامعه و تصمیم گیری ها است.

وحیدی بیان داشت: یكی از مهم ترین عوامل خودكفایی و پیشرفت كشور در تمامی بخش ها وارد عمل شدن جوانان پویا در این بخش ها است.

در ادامه این همایش مدیر اجرایی اجلاس ملی هم اندیشی جوانان اظهار داشت: در یك نظام اجتماعی رابطه بین اقتصاد و سیاست را تعاملات اجتماعی تعیین سرنوشت می كند.

'صادقیان' بیان داشت: تمامی بخش ها از جمله سرمایه های اقتصادی، علمی، گردشگری و غیره با بها دادن به سرمایه های اجتماعی كه همان انسجام در بین جوانان است ایجاد می شود.

وی گفت: هر گونه همكاری در تمامی این حوزه ها نیاز به هم اندیشی و درك مشترك دارد و برای رسیدن به این انسجام باید در حوزه تفكر یك وحدت رویه ایجاد كرد. /س
برچسب ها: افتتاح ، نخبگان ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.