معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: همایش ملی بزرگداشت علامه شهیدی با حضور 50 شخصیت ملی در شهرستان برگزار می شود.

جعفرحیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود: 24استادیار و 22دانشجوی دكتری مقالات خود را با محورهای تعیین شده به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه آلبومی از عكسهای علامه شهیدی تهیه و چاپ شده است ، اظهارکرد:مقالات و تالیفات علامه شهیدی به نرم افزارتبدیل خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: هم اکنون 90 کتاب در حال چاپ و داوری داشته که از مولفان آنها در این همایش تجلیل خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه چکیده مقالات ارسال شده به این همایش نیز به نرم افزار تبدیل خواهد شد، ادامه داد: اختصاص بخشی از برنامه های شبكه افلاك و شبكه چهارم سیما به زندگی و معرفی علامه شهیدی از دیگر برنامه ریزیهای انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دو كارگاه ادبی با حضور اساتید فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در حاشیه این همایش برگزارو نمایشگاهی از آثار و تالیفات علامه شهیدی در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد به مدت یك هفته برپا می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اذعان کرد: در روز همایش از تمبر یادبود علامه شهیدی رونمایی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دكتر حداد عادل و دكتر حجت الاسلام احمد احمدی و دكتر افخمی ریاست موسسه دهخدا از جمله مهمانان ویژه این همایش خواهند بود.

گفتنی است همایش ملی بزرگداشت علامه شهیدی 12 و 13 شهریور ماه سال جاری در بروجرد برگزار می شود./س



برچسب ها: همایش ، ملی ، شهیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.