معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل مشکلاتی که در سالیان آینده در بحث ترافیک شهری داشته و از سوی دیگر به توسعه فضای سبز و بوستان‌های فرهنگی نیاز داریم ناچار به تخریب ورزشگاه تختی هستیم.

کوروش امیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان اینکه همه مسئولان استانی از جمله استاندار قائل به افزایش فضاهای ورزشی در این استان هستند، اظهار کرد: توسعه فضاهای ورزشی به سلامت جامعه کمک می‌کند و رویکرد دولت نیز افزایش چنین فضاهایی است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با سفرهای استانی که هیئت دولت به استان ما داشته تا اندازه زیادی اهداف در زمینه افزایش فضاهای ورزشی محقق شده و چندین پروژه مهم ورزش در مرکز استان و شهرستان‌ها به بهره‌برداری رسیده که آخرین آن‌ها در شهرستان‌های گچساران و بهمئی و همچنین سالن ورزشی 3 هزار نفری در مرکز استان بوده است.
این مسئول از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به عنوان مهم‌ترین پروژه ورزشی در دست ساخت در استان نام برد و گفت: با تلاش و پیگیری‌هایی که شخص استاندار در این زمینه داشته به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم ورزشی خواهیم بود.
امیدی‌پور به فعالیت‌های خوب دولت در زمینه افزایش فضاهای ورزشی روستایی اشاره کرد و ادامه داد: در این سال‌ها زمین‌های ورزشی روستایی زیادی در استان ما ساخته شده و برنامه دولت این است که همه روستاهای بالای دو هزار نفر جمعیت دارای فضا و اماکن ورزشی شوند./س

برچسب ها: تخریب ، ورزشگاه ، تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.