اسفنديار مهرتاش گفت: در پروژه "كلاه پهلوي" نقش فرخي يزدي شاعر بزرگ ايران زمين را ايفا مي‌كنم.

اسفنديار مهرتاش دوبلور سيما با اشاره به ايفاي نقش در پروژه "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: براي بار سوم ايفاگر نقش شاعر بزرگ "فرخي يزدي" در مجموعه "كلاه‌پهلوي" هستم.
وي افزود: ضبط لوكيشن‌هاي اين قسمت‌ها در شهرك سينمايي دفاع مقدس بود كه پس از دستگيري فرخي يزدي او را به زنداني دور افتاده مي اندازند كه هر چه فرياد مي‌زند شاعر است آن را رها نمي‌كنند.
مهرتاش با اشاره به حضورش در تيم "كلاه پهلوي" تصريح كرد: كار با "دري" كارگردان كلاه پهلوي برايم افتخار بزرگي بود و "دري" فردي با انديشه و مطالعه است و در نهايت دقت توانست اين مجموعه را كارگرداني كند.
اين بازيگر افزود: تيم انتخاب شده توسط "دري" بسيار حرفه‌اي بود و همه آنان از بزرگان سينما و تلويزيون بودند.
وي در خصوص موضوع تاريخي "كلاه پهلوي" خاطر نشان كرد: در كلاه پهلوي بخشي از تاريخ و سلطنت رضا شاه به تصوير كشيده شده كه به طور قطع مورد توجه مخاطبان قرار مي‌گيرد.
گفتني است؛ اسفنديار مهرتاش سه بار ايفاگر نقش "فرخي يزدي" در مجموعه "محاكمه" به كارگرداني "حسن هدايت"؛ "همه جاي ايران سراي من است" به كارگرداني پرويز كيمياوي و براي سومين بار آن نقش را در مجموعه "كلاه پهلوي" ايفا كرده است كه به احتمال زياد در شهريور ماه اين مجموعه به روي آنتن مي‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار