جانشين فرماندهي انتظامي کرج از دستگيري 68 سارق و کشف 39 دستگاه وسائط نقليه سرقتي در مرداد ماه سال جاري ، در اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ ايوب احمدي گفت: به دنبال دريافت گزارشات مردمي ، طرح پاكسازي نقاط آلوده وجرم خيز در مناطقي از حصارك، فرديس، حسن آباد، اسلام آباد ، اوقافيها و آق تپه در هفت مرحله به اجرا گذاشته شد و در طول اين مدت 18 توزيع کننده مواد مخدر ،41 معتاد تابلو وکارتن خواب و سه نفر توزيع کننده عمده مواد مخدر دستگير و نزديک به 8 كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شد.
وي همچنين با اشاره به اينكه اين طرح ها با حضور ماموران يگان امداد ، كلانتريها و پليس اطلاعات استان البرز به اجرا در آمد ، ادامه داد : ماموران با شناسايي پاتوق ها و مخفيگاههاي اراذل و اوباش طي هماهنگي با مقام قضايي با محاصره محل اختفاي آنها در چندين عمليات غافلگيرانه تعداد 6 نفر از اراذل اوباش بنام و معروف را دستگير و منطقه را از لوث و جود آنها پاکسازي کردند .
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان كرج گفت: در جريان اجراي اين طرح ها از تعداد 218 واحد صنفي بازديد به عمل آمد که در اين خصوص به 20 واحد متخلف اخطاريه پلمپ داده شد و 15 واحد صنفي نيز پلمپ شد.
وي در ادامه به دستگيري 68 سارق در طول اجراي اين طرحها در مرداد ماه سال جاري اشاره كرد و افزود: در اين رابطه 24 دستگاه خودرو و 15دستگاه موتور سيكلت كشف و ضبط و پس از طي مراحل قانوني به صاحبان آنها تحويل داده شد.گفتني است ، متهمان دستگير شده پس از طي مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند ./ف
برچسب ها: سارق ، کشف ، سرقت ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.