زنـان و مردان روزه دار گچساران امـروز آمدند تا بـا عمل به فرمان الهی و با به آتش کشیدن پرچم این رژیم نامشروع و غاصب، حمایت خود را از مظلومان و بیزاری خود را از ظالمان اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، پیر و جوان امروز آمدند تا خشم خود را از بیدادی که بر خواهران و برادران ستمدیده مسلمان در فلسطین می‌رود به گوش جهانیان برسانند.
حضور گسترده مردم گچساران در راهپیمایی روز قدس و حمل پرچم 100 متری سه‌رنگ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران نشانگر این است که ملت با بصیرت ایران اسلامی تا آزادی کامل قبله اول مسلمانان از حمایت گسترده از مظلومان فلسطین دست بر نخواهند داشت.
مردم خداجوی و روزه‌دار گچساران همنوا با دیگر اقشار مردم در ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و  در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی انزجار خود را از اشغالگران شکست‌خورده اعلام کردند.
مردم همیشه در صحنه گچساران با شعارهای "هر نهضتی در هر کجا با هر نام از انقلاب ما گرفته الهام"، "این خیزش و بیداری مسلمین دهد نوید فتح مستضعفین"، "حجاز و بحرین در انتظار است در انتظار محو استکبار است" و سوریه چون از حامیان قدس است تحت فشار غاصبان قدس است" مسیر راهپمیایی روز جهانی قدس در گچساران را پیمودند.
شعارهای " امروز روز ذلت آمریکاست پایان قدرت خودکامه‌هاست"، "پیروزی مستضعفین نزدیک است آینده مستکبران تاریک است" "تونس و مصر و لیبی و هم یمن آزاد شده از سلطه اهریمن" و "این معنی صدور انقلاب است نقش ستمگران همه بر آب است" از دیگر شعارهای سر داده شده توسط گچسارانی‌های با بصیرت بود.
احزاب، گروه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و غیردولتی، انجمن‌ها نیز با انتشار بیانیه‌های جداگانه ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های آگاه اسلامی جهان نشان داده و خواستار بیداری همه ملت‌های مسلمان دنیا شدند./س
برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.