خبرگزاری باشگاه خبرنگاران یاسوج: مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه و روزه‌دار گچساران با عزمی راسخ در راهپیمایی روز قدس این شهرستان حضور یافتند و طنین فریادهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری خود را بر صهیونیسم جهانی کوبیدند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران یاسوج از گچساران، مردم شهیدپرور گچساران بدون در نظر گرفتن گرمای هوا از ساعات اولیه صبح آخرین جمعه ماه رمضان برای برگزاری مراسم روز قدس خود را به محل آغاز راهپیمایی در چهار راه کانون شهدای بسیج و بخشداری رساندند.
مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در این راهپیمایی شرکت پرشور داشتند.
هر لحظه بر جمعیت افزوده شده و در خیل این جمعیت، اقشار مختلف مردم از عشایر، کشاورز، دامدار و کارمند از نقاط مختلف شهر دیده می‌شد اما حضور دانشجویان و دانشگاهیان در این مراسم بسیار مشهود‌ بود.
حضور پررنگ روحانیان، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و رؤسای ادارات و نهادها، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، اعضای شورای شهر و شهرداری حضوری یکپارچه و چشم‌گیر در این راهپیمایی داشتند.
بسیجیان، بازاریان، فرهنگیان، ورزشکاران و هنرمندان گچسارانی از پیشگامان و پیشتازان این حماسه عظیم بودند./س

برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.