رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس از مصادیق تولی و تبری است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان آیت‌الله حسین مظاهری در جمع راهپیمایان روز قدس با بیان اینکه روز قدس یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از یادگارهای بنیان‌گذار این نظام مقدس است، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، از یک سو نشانه تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و از سوی دیگر اعلام برائت و بیزاری از غده سرطانی جامعه بشریت و صهیونیسم جهانی است و به همین دلیل باید در راهپیمایی شرکت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم فهیم ایران همواره ثابت کردند که به شعائر نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت می‌دهند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شکوه تر از سال‌های قبل و با حضور گسترده تر مردم برگزار می‌شود.

وی به نقش تأثیرگذار و اساسی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت مداوم آنان در برابر توطئه های مکرر بیگانگان و بدخواهان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه، در این مقطع زمانی نیز از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و صرف نظر از مشکلات اقتصادی و معیشتی در راهپیمایی روز قدس حضور فعال دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.