تعریض 5 کیلومتر از مسیر وهن آباد- حسن آباد حدفاصل اتوبان قم تا سه راهی حسن آباد به اتمام رسیده و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدرضا زمانیان معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان تهران با اعلام این مطلب گفت : پروژه تعریض و چهارخطه کردن محور وهن آباد- حسن آباد )حد فاصل اتوبان قم تا حسن آباد )به طول 9 کیلومتر از ابتدای سال گذشته آغاز شده که در حال حاضر 5 کیلومتر اول آن به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به پی گیری های متعدد مردمی و فرمانداریهای شهرستانهای رباط کریم، ری و ورامین برای اجرای این پروژه و تصریح اینکه در حال حاضر این محور چهارخطه می تواند به عنوان یک کمربندی ، اتصال چندین شهرستان رباط کریم، ری و ورامین را فراهم کند، گفت: در این محدوده تصادفات زیادی به دلیل ترافیک سنگین بوقوع می پیوست که با اجرای این پروژه این مشکل نیز برطرف شده است.

معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان تهران در ادامه افزود: حجم بالای ترافیک در محورهای استان تهران ایجاب می کند محورهای 2 خطه و 4 خطه به 6 خطه و 8 خطه تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه یک دور برگردان نیز در این محور پیش بینی شده است که امکان گردشهای هم سطح را فراهم می کند، گفت: در 5 کیلومتر اول نصب نیوجرسی نیز به اتمام رسیده است.

زمانیان افزود: این پروژه هم اکنون با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان در دست اجرا است و برای 4 کیلومتر بعدی این مسیر معارضینی وجود داشت که با هماهنگی حوزه بخش قضایی فشافویه ری در دست پی گیری و رفع است به زودی عملیات اجرایی فاز دوم نیز به اتمام خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار