آن چه با عنوان اوقات فراغت از آن نام برده مي شود امروز در دنيا صنعتي شده و توليد انبوه دارد به اين معني که طيف بزرگي از صنايع فرهنگي اکنون در دنيا زير ساخت اوقات فراغت هستند بر همين اساس به نظر مي رسد بايد از راهکارهاي ساير کشورها براي تبديل شهر مشهد به قطب فرهنگي استفاده کنيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ملکي فر مدير يکي از انديشکده هاي مرتبط با برنامه ريزي حوزه جوانان در نشست خبري باعنوان «تبديل شهر مشهد به قطب فرهنگي اوقات فراغت کشور ضرورت ها و راهکارها» که درمحل اداره کل ورزش و جوانان مشهد برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: امروز در جهان شهرهاي زيادي داريم که قطب صنعتي اوقات فراغت هستند و به آن ها شهر فرهنگي مي گويند.

وي با اشاره به شاخص هاي شهر فرهنگي گفت: به شهرهايي قطب فرهنگي مي گويند که داراي چند صنعت فرهنگي باشد و شهر مشهد نيز با وجود ۲۰ ميليون زائر در سال و حضور بارگاه حضرت رضا(ع) ظرفيت تبديل شدن به يک قطب فرهنگي را دارد.

در ادامه اين جلسه جليل معمارياني مدير طرح جامع اوقات فراغت استان نيز درباره ظرفيت هاي شهر مشهد براي تبديل شدن به قطب فرهنگي اوقات فراغت توضيحاتي ارائه کرد./س

برچسب ها: قطب ، فرهنگی ، استفاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.