کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: همه حواشی و شکست های مسابقات تکواندو بازی های المپیک لندن را بر عهده می گیرند.

یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: همه حواشی که هم اکنون برای تکواندو اتفاق افتاده به خاطر من است چون من مقصرم به همین دلیل همه تقصیرات را به گردن می گیرم.

اگر در المپیک مدال می گرفتم این مسائل پیش نمی آمد اما شجاعت آن را دارم که مسئولیت آنرا بپذیرم، فرد راست گویی هستم و می دانم هیچ مسئله فنی در شکستم دخالت نداشت. تمرینات خوبی ارائه شد و من هم تا به حال به اندازه قبل از المپیک آماده نبودم. همه چیز خوب بود اما در روز مسابقه من خوب نبودم.

*به باخت فکر نکردم

وی گفت: به تنها چیزی که در بازی های المپیک فکر نکردم باخت بود حتی کسب مدال طلا و ایستادن روی سکوی قهرمانی را حس کرده بودم اما نمی دانم چه اتفاقی در روز مسابقه برایم رخ داد. موفقیت مثل پازلی است که یک تکه از آنرا از دست دادم.

کرمی خاطر نشان کرد: کشتی گیران در المپیک به جز مربی ماساژور و پزشک تغذیه را نیز در کنار خود داشتند اما من مجبور بودم قبل از مسابقه تمام روز را تنها باشم. همین موضوع باعث فشار روانی زیادی برایم شد.

فریبرز عسگری سرمربی تیم هم نمی توانست برایم کاری انجام دهد چون مجبور بود معتمد را برای مسابقه آماده کند. هادی ساعی در این المپیک به صورت اتفاقی کنار تیم ملی بود اما او هم قبل از مسابقه باید در کنار معتمد وی را آماده می کرد.

با این وجود به هر کس که فکرش را می کردم زنگ زدم تا با صحبت کردن از لحاظ روانی آماده شوم. اگر روانشناس در کنار تیم بود این اتفاقات نمی افتاد.

مایکل فلپس در سه روز اول المپیک مدالی نداشت اما پس از آن توانست به مدال های زیادی برسد و حتماً بحث روانشناسی به وی کمک کرده است.

*بهترین دوران زندگی ام را از دست دادم

کرمی تصریح کرد: 4 سال برای المپیک زحمت کشیدم و بهترین دوران زندگی ام را از دست دادم حتماً‌ حکمتی در آن بود شاید در المپیک بعدی هم نباشم.

*قرار نیست کسی گریه مرا ببیند

وی افزود:‌ خیلی ها به خندیدن من بعد از باخت خرده گرفتند اما نمی توانم جلوی دوربین گریه کنم و قرار نیست کسی گریه مرا ببیند. در مجموع شرمنده مردم هستم وامیدوارم بتوانم ناکامیم را جبران کنم./مح

برچسب ها: کرمی ، لندن ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.