آخرین کاروان ورزشی کشورمان بامداد امروز وارد کشور شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آخرین کاروان ورزشی کشورمان بامداد امروز 24 مرداد به ایران بازگشتند تا پرونده رقابت های المپیک به طور کامل بسته شود.

طبق گفته مسئولان قرار بود آخرین کاروان ورزشی کشورمان ساعت یک و نیم بامداد به ایران بازگردند اما ورزشکاران یک بامداد به کشور بازگشتند.

درحالی آخرین گروه از ورزشکاران بامداد امروز به کشور بازگشتند که همچون دفعات گذشته المپیکی ها با استقبال خوبی رو به رو شده بودند.

دیدن صحنه هایی از اشک و لبخند ها بسیار جالب توجه بود اما در این بین قایقرانان از سایر رشته ها مظلوم تر بودند.

مسعود اسماعیل پور نماینده کشورمان در رشته کشتی آزاد که از کسب مدال بازماند با بغضی که داشت نتوانست با خبرنگاران گفتگو کند.

سوسن حاجی پور در بین بانوان حاضر در کاروان ایران بیشترین توجه را به خود جلب کرد و استقبال خوبی از تکواندو کار کشورمان شد.

رضا یزدانی کشتی گیر آزاد کشورمان به دلیل مصدومیت بوجود آمده در المپیک با عصا به کشور بازگشت و در پایان یوسف کرمی نیز همچون مدال آوران خنده بر لب داشت.

 یاد آور می شود: کاروان ورزشی کشورمان با کسب 12 مدال به کار خود در این رقابت ها پایان دادند که بامداد امروز ورزشکاران رشته های تکواندو، قایقرانی، کشتی آزاد و دو و میدانی آخرین گروهی بودند که به  کشور بازگشتند./مح
برچسب ها: گروه ، طبق ، دیدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.