پرستو گلستانی از اول شهریور نمایش "روز عجیب" را در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش زنده – عروسکی "روز عجیب " که توسط جعفر مهیاری نوشته شده است با کارگردانی و بازی پرستو گلستانی از اول شهریور ماه در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرای خود را آغاز می کند.

این نمایش داستان پسری است که اغلب در خانه تنها می ماند و برای اینکه توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می دهد که ماجراهای مختلفی را در پی دارد و او را درگیر می کند.  در یک روز عجیب وقتی همه وسائل را در کمد پنهان می کند ، همگی وسائل جان می گیرند و اتفاقاتی می افتد که پسرتبدیل به قورباغه شود اما...

در نمایش "روز عجیب" سعید ابک، محمد لقمانیان، محمد رحمانی و فاطمه پورهاشمی در کنار پرستو گلستانی به ایفای نقش می پردازند. اشعار این نمایش نیز سروده پرستو گلستانی است.

تارا حیدری و نیما بابازاده عروسک گردانان این نمایش هستند. طراحی صحنه و لباس این نمایش را رضا مهدی زاده و طراحی گریم را سارا اسکندری بر عهده دارند. آهنگسازی این نمایش را فرشید اعرابی و طراحی و ساخت عروسک را منیر مولوی زاده انجام داده اند. طراحی پوستر و بروشور نمایش مهدی رایگانی و مدیر روابط عمومی این نمایش زهرا شایانفر است.

در گروه کارگردانی نمایش "روز عجیب" متین گودرزی به عنوان دستیار کارگردان ، نیما بابازاده به عنوان مدیر صحنه ، تارا حیدری به عنوان منشی صحنه حضور دارند. اجرای گریم را سارا اسکندری و یوحنا حکیمی انجام می دهند. دستیاران صحنه و لباس نیز لادن نصرالهی ، ابوالفضل شاهی ، سعید معروف پور، محمد حسن موحدی زاد ، سعید محسن رفعتی ، علی مطهری کیا و حامد شایسته همکاری دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.