سرهنگ کریمی رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری تبهکاری که خود را مددکار کمیته امداد جا زده بود و از شهروندان شهرستان فومن اخاذی می کرد خبرداد.

 
به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران، پنجم مرداد ماه سال جاری  فردی به کلانتری فومن مراجعه کرد و گفت: فردی ناشناس در سطح شهر به همراه یک دستگاه خودروی پراید سفید تحت عنوان مامور انتظامی ودر حالی که یک کلاه نظامی ناجا و کلت تقلبی ضمن بازرسی بدنی مردم از آنان به بهانه ها واهی همچون همراه داشتن  مواد مخدر اخاذی می کند.
پلیس آگاهی این شهرستان با توجه به نوع حادثه تحقیقات را برای بررسی این پرونده آغاز کرد و ماموران در ابتدا دریافتند این مرد ناشناس نه تنها تحت عنوان مامور بلکه با معرفی خود به عنوان کارمند کمیته امداد و ارائه کارت شناسایی جعلی با دادن وعده و عید  واهی از مردم اخاذی می کند و پس از آن به سرعت از محل متواری می شود.
رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه بررسی ها درحالی ادامه داشت که شایعات مبنی بر فعالیت این مرد هراس در دل شهروندان ایجاد کرده بود گفت: با توجه به وسعت حوزه شهر و انعکاس فعالیت این مجرم رسیدگی در دستور کار قرار گرفت و نهایتا این فرد با انجام اقدامات فنی و پلیسی دستگیر شد.
وی بابیان اینکه متهم پس از حضور در مقر پلیس آگاهی در مواجه حضوری با مالباختگان به عنوان کلاهبردار و اخاذ شناخته شد گفت: متهم (57 ساله) به نام «اسفندیار»،اهل و ساکن کرج بود که در بررسی های بیشتر مشخص شد که این فرد دارای سوابق متعدد از جمله سرقت مسلحانه را در کارنامه خود دارد.
 این مقام انتظامی افزود: اسفندیار در طی بازجویی ها صراحتا  به اخاذی و جعل عنوان از مردم اعتراف کرد و معترف شد در هر زورگیری از مردم حدود یک میلیون تومان اخاذی می کرد است...
 سرهنگ کریمی با اشاره اینکه تاکنون شش مالباخته از این مامور قلابی ناجا و کمیته امداد شکایت کردند گفت: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفت .
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار