نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، با تاكید بر لزوم حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: مسلمانان جهان در این روز، مظلومیت عدالت خواهان و آزادی خواهان را فریاد می كشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
سید سعید زمانیان افزود: با گذشت 33 سال از عمر با بركت جمهوری اسلامی، آیین های روز قدس در كشور از سال قبل آن با شكوه تر برگزار شده و بر تعداد حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان اضافه شده است.
وی، روز قدس سالجاری را متفاوت از سال‌های گذشته عنوان كرد و گفت: سقوط سران كشورهای حامی آمریكا و اسرائیل از دستاوردهای راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در جهان است.
زمانیان، با تاكید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی های روز قدس گفت: این روز، روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و روز مرگ رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی افزود: بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است و حكام مستبد استكبار در كشورهای اسلامی نابود می شوند و این حركت، تشكیل حكومت اسلامی را در كشورها نوید می دهد.
نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی گفت: قتل عام مسلمانان میانمار، وجدان جهان اسلام را جریحه دار كرده است و مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال روز قدس، جواب جنایت ها را خواهند داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.