پنجمین کنگره بین المللی سرطان پستان از سوی پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران ، 22 لغایت 24 آذرماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سرطان پستان ، دکتر علیرضا بهرامی، دبیر اجرایی کنگره در این رابطه گفت: سرطان پستان از جمله مهمترین و شایع ترین بیماری هایی سرطانی در بین بانوان جامعه است که علی رغم فعالیت های علمی ، پژوهشی و کاربردی در حوزه سلامت بانوان متاسفانه هنوز مرحله بیماری در هنگام تشخیص در کشور ما نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ، دیرتر بوده و این موضوع باعث گردیده است بار این بیماری را بسیار افزایش داده است.

وی  با تاکید بر این نکته که یکی از راههای پرداختن به موضوع و برنامه ریزی در جهت کاستن از مشکلات بیماران ،برگزاری همایش های علمی کاربردی با رویکرد حل مسئله و ارائه راهکار در کنار بررسی آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه است؛ افزود: از این رو پنجمین کنگره سراسری سرطان پستان با همکاری مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و بارویکرد پژوهشی به منظور ارائه پژوهش های داخلی برگزار شده و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر بهرامی با اشاره به محورهای این کنگره از جمله افزایش کارایی پیشگیری ، تشخیص و درمان سرطان پستان در سایه همکاری های چند تخصصی در خصوص محورهای کنگره گفت: اپیدمیولوژی و روش های تشخیص ودرس ، تصویربرداری در تشخیص سرطان پستان و روش های مداخله ، جنبه های بیومولکولار- سیتولوژی و پاتولوژی ، درمانهای موضعی و سیستمیک ، بهبود کیفیت ندگی بیماران و بازتوانی ، کاربرد پزشکی هسته ای در تشخیص و درمان از محورهای این کنگره است که طی سه روز برگزاری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است ؛ مهلت ارسال مقالات این کنگره تا پایان شهریور ماه سال جاری بوده و شرکت در آن همراه با امتیاز بازآموزی می باشد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://icbc.ir   و http://tbcc.ir  مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 66488961 تماس حاصل نمایید./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار