دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه خبرنگاران وجدان‌های بیدار جامعه هستند، گفت: خبرنگاران در ارتقای امنیت نقش اساسی دارند و سربازان گمنام جبهه آگاهی هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجید رستمی در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اینکه رسالت خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار است، اظهار داشت: رسالت اصحاب رسانه بیان واقعیت‌ها به صورت شایسته به مردم است و خبرنگاران باید زمینه شفاف‌سازی در جامعه را فراهم و مردم را از ابهام‌ها دور کنند.

وی افزود: رسالت اصحاب رسانه با توجه به دنیای ارتباطات امروز بسیار سنگین است و ما باید خودمان را با جهان کنونی وفق دهیم و تلاش کنیم که اعتمادسازی سرلوحه کارمان باشد.

رستمی تصریح کرد: اگر مردم با اخباری که منعکس می‌شود به رسانه‌ها اعتماد کنند این بهترین دستاورد برای اصحاب رسانه است و این مهم موجب می‌شود تا مردم برای دریافت اخبار و حقایق به سوی رسانه‌های بیگانه نروند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جامعه اعتمادسازی کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید حقایق را از رسانه‌ها دریافت کنند و خبرنگاران با انعکاس مشکلات به مسئولان در راستای رفع آن‌ها تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خطاب به خبرنگاران رسانه‌های مختلف بیان داشت: انتقادات درست و سازنده در چارچوب قانون موجب پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود اما اگر در انتقادات با حب و بغض باشد و جریانات سیاسی در آن‌ها دخالت داشته باشند به نتیجه نمی‌رسد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف توسط رسانه‌ها عنوان کرد: تخریب کسی و برای ارتقای دیگری و ریختن آبروی مردم بدترین اقدام است.

رستمی گفت: دین و مکتب اسلامی ما بر رعایت تقوا، امانت‌داری و اخلاق اسلامی تاکید دارد و همه ما باید با سرلوحه قرار دادن احکام دین مبین اسلام در راستای پیشرفت و تعالی جامعه گام برداریم.

وی افزود: اگر رسانه‌ها واقعیات را به صورت شایسته منعکس کنند، مورد توجه و اعتماد مردم قرار می‌گیرند.

رستمی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان‌های بیدار جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران در ارتقای امنیت نقش اساسی دارند و سربازان گمنام جبهه آگاهی هستند.

  در این آیین از خبرنگاران فعال رسانه‌های مختلف شهرستان جیرفت با اهدای لوح سپاس تقدیر شد./ج1

برچسب ها: کرمان ، بیدار ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.