نمايش "سيب خورها، تمشك خورها، آلو خورها"، با قالب فانتزي پيام صلح را به خوبي به مخاطب خود در گروه سني كودك و نوجوان انتقال مي‌دهد.

احسان مجيدي كارگردان نمايش "سيب خورها، تمشك خورها، آلو خورها" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اين نمايش به نويسندگي منوچهر اكبرلو كاري از گروه ماه و خورشيد است كه نمايش هاي با موضوع جنگ و صلح اجرا مي‌كند.
وي ادامه داد: داستان نمايش در مورد 3 گروه باغبان است كه به خوبي در كنار هم زندگي مي‌كنند و با ورود شخصيت (جيم) و ايجاد تفرقه ميان اين باغبان ها باعث جنگ مي شود و در نهايت با درايت گروه  تمشك خورها متوجه فتنه جيم مي‌شوند و او را بيرون مي‌كنند.
مجيدي افزود: اين نمايش در گروه سني كودك و نوجوان است و استفاده از نورپردازي، طراحي صحنه و موسيقي و نوع بازي بازيگران كار به صورت كاملا فانتزي پيام نمايش را براي كودكان بسيار راحت و قابل درك كرده است.
مجيدي در مورد سطح كيفي نمايش گفت: در اين نمايش سعي شده كه از بازيگران با تجربه و حرفه اي در كار كودك استفاده كنيم و از دو چهره تلويزيوني مريم وطن پور (خاله قاصدك) و مهيار مجيب (عمو نيما) هم بهره برديم كه با بازي خوب اين عزيزان سطح كيفي كار بسيار بالا رفته است.
وي ادامه داد: همچنين حامد مدرسي، مهرداد باقري، حميدرضا ملاحسيني، الهام مشتاقي، و بيتا خارستاني ديگر بازيگران نمايش هستند.
لازم به ذكر است گروه ماه و خورشيد در حال آماده سازي نمايش ديگري در رنج سني كودك و نوجوان با نام كفشي ها است كه بعد از اتمام مراحل تمرين به روي صحنه خواهد رفت./ي2
برچسب ها: تئاتر ، کودک ، فانتزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار