شهرزاد ميرقلي خان گفت: بسياري از مردم بي‌گناه در زندان‌هاي وحشتناک و مخوف آمريکا وجود دارند که نشانه وجود نداشتن حقوق بشر در آمريکا است.

شهرزاد ميرقلي خان در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، در خصوص مدت زمان و وضعيت خود در زندان‌هاي آمريکا اظهار داشت: من به مدت 5 سال در زندان‌هاي مخوف آمريکا در شرايط بسيار وحشتناکي زنداني بودم که سه سال ابتداي آن از لحظات مرگبار بود که به سختي و بيماري‌هاي متفاوتي که به من تحميل شد، گذشت.

وي در مورد اجراي حقوق بشر در آمريكا خاطرنشان كرد: حقوق بشر در آمريکا اصلا تعريف نشده و بي‌معناست که ملزم به اجراي آن باشند و مردم بي‌گناه فراواني در زندان‌هاي آمريکا در رنج هستند.

ميرقلي خان با اشاره به شرايط بد زندان‌ها در آمريکا تصريح كرد: در جايي که من زنداني بودم بسياري از مجرمان سابقه‌دار مواد مخدر و قاتلان حضور داشتند که باعث آزار و اذيت من مي‌شدند و هنگامي که به شرايط موجود اعتراض مي‌کردم، افراد بيشتري از قاتلان و مجرمان را به سلول مي‌فرستادند تا در حد مرگ پيش بروم.

وي با مهم خواندن نقش ايران در آزادي خود گفت: حمايت‌هاي بي‌دريغ مقامات ايران و بخصوص دفتر مقام معظم رهبري و رياست جمهور باعث قوت قلبي به من براي مقابله با سختي‌ها و مشکلات بود که خالصانه از همه دست‌اندرکاران اين امر تشکر مي‌کنم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار