فرماندار هرسین گفت: در روز قدس مردم با هر فکر و عقیده‌ای دارای یک نقطه مشترک هستند و آن مبارزه با استکبار و صهیونیست است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


بهمن قربانی گفت: روز قدس از یادگار امام راحل است تا همواره در یاد مسلمان فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم ظالم نقش ببندد.

قربانی فریاد روز قدس را در حمایت از مسلمان جهان و مردم ستمدیده فلسطین عنوان کرد و افزود: صهیونیست و آمریکا جنایتکار همواره از این روز و حضور مردم وحشت دارند چرا که بیداری مردم را آشکارا می‌بینند.

وی ادامه داد: امروز پیروی از فرمان امام خمینی (ره) در جهان اسلام نمود پیدا کرده است و مسلمانان دنیا در همه کشورهای اسلامی این روز در حمایت از مظلومان بیرون می‌آیند و راهپیمایی می‌کنند.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه قدس متعلق به اسلام است گفت: قدس تنها متعلق به فلسطین، لبنان و یا کشور خاصی نیست، قدس قطعه‌ای از پیکر اسلام است که جدا شده است و این حرکت خودجوش مردم باید تا آزاد‌سازی قدس ادامه داشته باشد.

وی قدس را محل معراج پیامبر و متعلق به همه مسلمانان عنوان کرد.

قربانی با اشاره به وحدت ملت خاطرنشان کرد: در لحظاتی که نیاز به وحدت و اتحاد است ملت ایران با حضور فعال در صحنه همبستگی و همدلی خود را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: در روز قدس مردم با هر فکر و عقیده‌ای دارای یک نقطه مشترک هستند و آن مبارزه با استکبار و صهیونیست است.

فرماندار هرسین با اشاره به شرایط کنونی کشورهای جهان اسلام و مبارزه دشمنان تصریح کرد: در راهپیمایی قدس امسال باید با شور و اشتیاق بیشتری شرکت کنیم تا همواره دشمنان از اتحاد مسلمانان دچار رعب و وحشت شوند.

قربانی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای انجام راهپیمایی روز قدس در شهرستان هرسین انجام شده است گفت: شروع راهپیمایی ساعت 10 صبح و مسیر آن از میدان کاشانی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی است.

قربانی از مردم شهرستان هرسین خواست با حضور یکپارچه خود در صحنه لرزه به پیکره سست آمریکا و صهیونیست جنایتکار بیاندازند و این حضور نشان‌دهنده این است که دشمن توان مقابله با مسلمانان را ندارد./س
برچسب ها: کرمانشاه ، قدس ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.