عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: جامعه امروز ما نيازمند سيستم نظارت و کنترل به صورت دقيق، صنعتي و مکانيزه است و استفاده از شيوه هاي سابق مملکت‌داري نمي‌تواند مشکلات امروز را حل و فصل کند.


ايرج نديمي نماينده مردم لاهيجان و سياهکل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه ضرورتي براي ورود کوپن به چرخه اقتصادي وجود ندارد، گفت:‌ تجربه اوايل جنگ با اوضاع کنوني کشور متفاوت بوده و ما نبايد مثل سابق کشور را با شيوه کوپني اداره کنيم.

وي با اشاره به اينکه کوپن هزينه‌هاي بسياري را به جامعه تحميل مي‌کند، تصريح کرد:‌ شرايط امروز کشور از نظر امکانات توليد و تامين کالاهاي مورد نياز بسيار مطلوب‌تر از سال‌هاي گذشته بوده و با پيشرفت‌هاي بسياري که در زمينه علم و تکنولوژي به‌دست آورده‌ايم در توليد بسياري از کالاهاي اساسي خود کفا هستيم.

نديمي با تاکيد بر اينکه جامعه امروز نيازي به استفاده از سيستم کوپني ندارد، اظهار داشت: جامعه امروز ما نيازمند سيستم نظارت و کنترل به صورت دقيق، صنعتي و مکانيزه بوده و استفاده از شيوه‌هاي گذشته نمي‌تواند مشکلات امروز را حل و فصل کند.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينکه پيشنهاد استفاده از کوپن جزو وظايف دولت است، خاطرنشان کرد: نمايندگان مجلس نبايد وارد تصميمات اجرايي شوند زيرا وظيفه مجلس سياست‌گذاري است و نمايندگان ملت نبايد وارد همه مسائل کشور شوند.

انتهاي پيام/س3
 
برچسب ها: کوپن ، اقتصاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار