دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اقدام جنایتکارانه صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم کرد.

محمد علی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اقدام جنایتکارانه صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

اقدام باند جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده مجاهد، دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به شدت محکوم می‌نمائیم.

بی‌تردید اینگونه جنایات رذیلانه و ترور‌های از روی استیصال، خللی در اراده مبارزان فلسطینی و محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد و عزم جدی مقاومت را در نبرد با این قوم فاسد و کودک‌کش و ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیسم، جزم خواهد نمود.

بی‌تردید این رژیم و حامیانش از این گونه ترور‌ها و جنایات دستاوردی جز خفت، خواری و تنفر در افکار عمومی نخواهند داشت و شاهد خواهیم بود که خون پاک و مطهر این میهمان عزیز و مرد میدان و دیگر شهدای محور مقاومت، پیامد‌های مهم راهبردی برای جهان اسلام دارد و علاوه بر بیدارسازی وجدان‌های خفته، نوید بخش وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان و منادی دعوت سایر ادیان شده و بشارت دهنده نصرت محور مقاومت و نابودی رژیم دیوسیرت صهیونیستی خواهد بود.

جامعه روحانیت مبارز ضمن محکومیت این جنایت ناجوانمردانه، شهادت این الگوی مقاومت را به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم ایران اسلامی، آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت می‌گوید.

جامعه روحانیت مبارز

محمد علی موحدی کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار