حدود 3 ماه پیش بود که مسئولان باشگاه صبای قم و در راس آنها موسی پور استاندار وقت قم بر استقرار کامل صبا در فصل جدید لیگ برتر تاکید میکردند.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران قم، مسئولان ورزش قم از مدیرکل ورزش و جوانان تا مدیر عامل باشگاه همگی خواستار استقرار کامل صبا پس از 4 سال میهمان بودن در قم را داشتند.
استاندار وقت قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا اردیبهشت ماه بر ضرورت انتقال کامل صبا به قم و انجام تمرینات این تیم در قم تاکید کرد و خواستار فراهم آوردن مقدمات و تمهیدات لازم برای امکان استقرار و حداقل تمرین تیم در قم شد.
در همین راستا سرپرست باشگاه صبا خرداد ماه سال جاری اعلام کرد که کار انتقال تیم فوتبال صبا به شهر قم نهایی شده است و با نظر مثبت استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه، ان‌شاءالله تمرینات صبا برای لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا در قم برگزار خواهد شد.
مجتبی رمضان‌بیگی گفته بود: برای انتقال تمرینات تیم فوتبال صبا به قم تمهیدات خوبی اندیشیده شده است و خوشبختانه با حمایت مسئولان استان زمین تمرین و همچنین استخر و سالن بدنسازی برای این تیم در نظر گرفته شد.
قطعا این اتفاق خبری خوب و خوشحال کننده برای مردم و فوتبال دوستان قمی بود چرا که آنان از این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌توانند تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم را از نزدیک زیر نظر گرفته و با صبایی‌ها انس بیشتری بگیرند.
رمضان بیگی مدیرعامل باشگاه در مصاحبه های زیادی رسما اعلام کرده بود که این تیم با حمایت مسئولین استان به طور حتم دراین فصل در قم مستقرخواهد شد.
 
متن مصاحبه:
آقای رمضان بیگی مسئله ی استقرار صبا در قم به کجا رسید؟
ما قراردادی را با یکی از مجموعه های هلال احمر یا تختی منعقد میکنیم تا بتوانیم از زمین چمن این مجموعه ها برای تمرین استفاده کنیم.همه چیز برای انتقال کامل صبا به قم فراهم شده است و فقط امیدواریم دوستان در مجموعه استانداری با حمایتهای خود به این امر تحقق ببخشند.
پس به طورحتم صبا به طور کامل به قم منتقل میشه؟
ما با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم و حمایتهایی که از طرف مسئولین استان انجام خواهد شد انشاالله این تیم به طور حتم در قم مستقرخواهد شد.
اسکان بازیکنان تیم چه خواهد شد؟ آیا برای اون هم فکری کردید؟
با صحبتهایی که با آقای استاندار داشتیم و توافقی که صورت گرفت قرار بر این شد که چند واحد مسکونی آماده شود و در اختیار بازیکنان قرار گیرد.
بازیکنانی که مجرد هستند در یک جا و مابقی هم هرکدام محل اسکان متفاوتی رو دریافت خواهند کرد البته به شرط اینکه ما از طرف استانداری و شخص استاندار حمایت شویم.
لازم به ذکر است با تغییر ناگهانی استاندار قم انتقال صبا به قم در حاله ای از ابهام است و مسئولان باشگاه صبا تحقق این امررا به نیم فصل دوم موکول کرده اند.
حال باید منتظر ماند و دید سریال یک روز قبل از بازی به قم آمدن و یک ساعت بعد از بازی قم را ترک کردن که در این چهار سال همواره کار صبایی ها بوده است که به قسمت آخر میرسد؟/س
 
---------------------------------
یادداشت : محسن اسمی
---------------------------------
برچسب ها: قم ، انتقال صبا ، استان قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.