مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: قصد اتهام زني به کسي را نداريم و مصدوميت در تست‌هاي پزشکي امري طبيعي است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مجتبي رمضان‌بيگي در مورد اظهارات يحيي گل‌محمدي مبني بر شکايت از کميته پزشکي به دليل مصدوميت يک بازيکن در تست‌هاي آمادگي جسماني پيش از فصل، گفت: بازيکن ما بعد از ديدار با پرسپوليس در معاينات پزشکي شرکت کرد و پيش از فصل به دليل اينکه تيم صبا در اردوي ترکيه بود بازيکنان ما در معاينات شرکت نکردند اما تعهد داديم که پيش از هفته پنجم بازيکنان ما در معاينه‌هاي پزشکي شرکت کنند. بسياري از باشگاه‌ها نيز چنين اقدامي انجام دادند.
وي ادامه داد: بيات ادعا مي‌کند که در زمان معاينه پزشکي پايش را بيش از حد بالا آورده‌اند و همين مسئله باعث پارگي عضله او شده که ام آر آي هم همين مسئله را نشان مي‌دهد. بيات در بازي با پرسپوليس براي ما بازي کرد و بعد از اين مسابقه بازيکنان ما براي معاينه‌هاي پزشکي مراجعه کردند.
رمضان بيگي تصريح کرد: يحيي گل‌محمدي هم قصد نداشته کسي را متهم بکند و ما نمي‌خواهيم کسي را زير سوال ببريم ولي طبيعي است که سرمربي به بازيکنانش نياز دارد و از سويي ديگر آسيب ديدگي در تست‌هاي پزشکي ورزشي وجود دارد اما بهتر است که بعد از گذشت 4 هفته از ليگ برتر به جاي تست آمادگي جسماني بيشتر تست‌هاي قلب و عروق از بازيکنان گرفته شود./س
برچسب ها: قم ، اتهام زنی ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.