سوال اینجاست که اگر قرار است چنین کاری صورت بگیرد، آیا بهتر نبود تا برای بازرسی کیف خانم ها از بازرسان زن استفاده می شد تا آقایان در کیف خانم ها سرک نکشند و موجب نارضایتی و اعتراض خانواده ها نشوند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پی درج خبری مبنی بر "بازرسی خانم‌ها توسط آقایان در دانشگاه تهران!" در قاصد، حجت‌الاسلام والمسلمين كلانتري مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران طی گفتگویی با خبرگزاری ایسنا، به انتشار این خبر واکنش نشان داده و این موضوع را تکذیب کرده است.

کلانتری در این مصاحبه ضمن تایید اصل موضوع یعنی تفیش افراد در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان گفته است که این کار به دلیل " اخطارهاي امنيتي" بوده و تفتیش نیز بوسیله راكت‌هاي الكترونيكي صورت گرفته است.

وی می افزاید: "استفاده از راكت‌ها از فاصله دور انجام شده است، بنابراين اخباري مبتني بر بازرسي بدني خانم‌هاي شركت كننده توسط آقايان صحت ندارد".

حال با مراجعه به اصل خبر منتشر شده در قاصد می توان مشاهده کرد که اولا در هیچ کجای این خبر نیامده که تفتیش بدنی با دست صورت گرفته و اتفاقا قاصد بر استفاده از راکت های الکترونیکی نیز تاکید کرده است.

اما اصل سوال اینجاست که اگر قرار است چنین کاری صورت بگیرد، آیا بهتر نبود تا برای بازرسی کیف خانم ها از بازرسان زن استفاده می شد تا آقایان در کیف خانم ها سرک نکشند و موجب نارضایتی و اعتراض خانواده ها نشوند؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.