معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره برداری از طرح‌های مهر ماندگار راهی میانبر برای رسیدن به توسعه عمرانی، سازندگی و ارتقاء شاخص‌های استان است.

 کورش امیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج به نظارت کارشناسان و مسئولان بر روند اجرای 27 طرح مهر ماندگار کهگیلویه وبلویر احمد  تاکید کرد و افزود: برای تسریع در تکمیل این طرح‌ها پس از سفر دستیار رییس جمهوری یک گروه از کارشناسان و بازرسان ستاد مهر ماندگار کشور در بازدید خود از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها مطلع شدند.
امیدی پور با بیان اینکه گروه بازرسان روند اجرای این طرح‌ها را مطلوب ارزیابی کرده اند اظهار داشت: با این وجود استاندار و دیگر مسئولان و دستگاه‌های بهره بردار برای اجرای این طرح‌ها براساس برنامه زمانبندی نظارت دارند.  
وی کارخانه سیمان مارگون را یکی از این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح از جمله پروژهای کلانی است که بدنبال سیاست تشویقی از سوی دولت نهم برای جذب سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار در یک منطقه محروم با مشارکت سرمایه گذار خارجی احداث شده است.  
امیدی پور با بیان اینکه ساخت این پروژه عظیم تولیدی صنعتی به توسعه این منطقه کمک خواهد کرد، افزود: این طرح با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و ظرفیت سه هزار و300تن در سال علاوه بر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ، زمینه صادرات سیمان و ارزآوری برای کشور را فراهم کرده است. /س
برچسب ها: یاسوج ، مسکن مهر ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.