"سيد علي ضياء"مجري "ماه عسل" شب گذشته و به بهانه تعريف خاطره‌اي از حضور در كنار پدرش با يتيمان همدردي كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در بيست و يكمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در اين روزهاي زيباي عرفاني و معنوي مهمان خانه‌هاي روزه‌داران است با اجراي سيد علي ضياء از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت و پس تيتراژ آغازين برنامه به مانند روزهاي قبل با صداي "بنيامين بهادري" نواخته شد.

مجري برنامه با اين جمله "ماه عسل" بيست و يكم را آغاز كرد: اميدوارم كه حال دلتان حسابي خوب باشد و ديشب كه شب آشتي كنان ديگري با خداوند بود همگي مورد بخشش خداوند قرار گرفته باشيم.

وي افزود: يك اتفاق و حرف شخصي با تمامي رفيق‌هاي خودم دارم ديشب به دليل اينكه ما در شب 21 شهر خودمان كاشان نذري مي‌دهيم من به شهرمان رفتم شايد كسي به خاطر برنامه توقع نداشت كه من آنجا بروم ولي زماني كه پدر را ديدم و او را در آغوش گرفتم كسي كه همه هويت، قوت زانوهايم و سايه سرم است را يكبار ديگر ديدم بسيار خوشحال شدم.

ضياء ادامه داد: من نمي‌دانم ديشب در خانه اميرالمومنين چه خبر بود و چه بر سر يتيمان كوفه گذشت فقط اين را مي‌دانم كه يك عالم يتيم شد و داغ پدر داغ سخت و سنگيني است.

سيد محمد موسوي (كارآفرين) محمد حسن مدرس (كارآفريني) از مهمانان شب گذشته برنامه "ماه عسل" بودند.

سيد محمد موسوي (كارآفرين) با حضور در اين برنامه در خصوص حرفه خود گفت: سرمايه از آن خداست و ما سرپرست و وكيل او هستيم سطح زندگي من بايد در حد كارمندانم باشد.

وي افزود: من فرمانده سپاه بودم و با اين هدف كه بايد در سنگر سرمايه شغل و رفاه فراهم كنيم از دانش فني و فكر خود استفاده كردم.

موسوي تصريح كرد برادر من از كنار كار و تلاش خود سرمايه‌اي اوليه‌اي در اختيار من قرار داد و من آن سرمايه را با فكر خود رشد دادم.

اين كارآفرين ادامه داد: در كارخانه من 86 نفر معلول سركار هستند و استخدام در اين كارخانه معلولين هستند.

وي بيان كرد: هدف من اين است كه نبايد از دستگاه‌هاي اتوماسيون استفاده كنيم هر چند در صورت عدم استفاده از اتوماسيون قيمت تمام شده بالا مي‌رود ولي با جهاد در راه خدا ايجاد شغل مي‌كنيم.

وي در پاسخ به اينكه شما از سود بالايي بهره‌مند نمي‌شويد، گفت: خداوند فرموده اگر رحم كني من هم رحم مي‌كنم خودش قول داده و من هر روز با رشد و توسعه روبرو هستم من براي 600 نفر ايجاد شغل كردم و طرف قراردادم هم خداوند است.

وي در پاسخ به اينكه معلوليت يك محدوديت است، عنوان كرد: معلوليت يك هديه‌اي از جانب خداوند به من است كه تو در جامعه نبايد كارگر باشي و در دنياي فكر ها سهم تو انديشه و فكر كردن است.

موسوي ادامه داد: ساخته دست بشر به دليل محدوديت انسان است كه دست به سازندگي مي‌زند و هر چه محدوديت در تن باشد انسان سازنده‌تر مي‌شود.

وي خطاب به مسئولان جامعه عنوان كرد: معلوليت عارضه اجتماعي  است و در هر عرصه و هر نسلي وجود دارد مسئولان بايد بستر جامعه را طوري فراهم كنند كه يك معلول به راحتي حضور اجتماعي پيدا كند و در اين صورت محدوديت او كاسته‌ايم ولي برخلاف آن به محدوديت او افزوده‌ ايم.

ماه عسل ويژه برنامه‌اي است كه هر شب در ايام ماه مبارك رمضان ساعت 19:10 با اجراي سيد علي ضياء و تهيه‌كنندگي مجيد يوسفي پخش مي‌شود./ي2

برچسب ها: ماه عسل ، علی ضیا ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار