توجه به جایگاه کسب و کار‌ها و همچنین ضرورت نگاه ویژه به این حوزه از اولویت‌های اصلی رادیو است.

باشگاه خبرنگاران جوان - مژده طهرانی‌ها تهیه‌کننده برنامه «جیک وپیک» گفت: امیر، شخصیت محوریِ قصۀ جیک و پیک است که همیشه در فضای مجازی به دنبال شهرت و توجه است و با چالش‌ها و آسیب‌های این فضا رو‌به‌رو می‌شود. داستان برنامه به زندگی امیر و دغدغه‌های او به عنوان نماینده‌ای از جوانان ایرانی در عصر حاضر می‌پردازد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف ادامه داد: در «جیک و پیک پلاس» امیر و همسرش در گفت‌وگوی تلفنی با صاحبان کسب‌وکار‌های مجازی، به معرفی و حمایت از آنها می‌پردازند.

وی در خصوص اهمیت این برنامه و تاثیر آن بر کسب و کار‌های مجازی افزود: «جیک و پیک» از سال ۱۳۹۹، با معرفی کسب‌وکار‌های فعال در فضای مجازی به رشد و پیشرفت آنها کمک کرده است و امسال برای اولین بار، صاحبان کسب‌وکار‌ها به صورت حضوری در استودیوی برنامه حضور یافته‌اند و در فضایی صمیمی و شاد، به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند. در مجموع کمک به رشد و توسعه کسب و کار‌ها از اهداف برنامه «جیک و پیک» است.  

صاحبه عظیمی و امیر عضد مجری- بازیگران برنامه «جیک و پیک» هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.