رئیس بخش «عفاف و حجاب» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: از سه طراح برگزیده چادر در مراسم اختتامیه بخش «عفاف و حجاب» تقدیر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کیوان سهرابی، مديراجرايي كارگروه ساماندهي مد و لباس، در گفت و گو با خبرنگار ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از معرفی و تقدیر سه طراح برگزیده در مراسم ویژه اختتامیه بخش «عفاف و حجاب» از میان طراحان 42 مدل چادر به نمایش در آمده در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

وی در ادامه افزود: همچنین در مراسم اختتامیه بخش «عفاف و حجاب» از ژونال کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  رونمایی می کنیم.

رئیس بخش «عفاف و حجاب» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با بیان این که مراسم اختتامیه در صورت توافق مسئولان، در شبستان مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، گفت: تصور ما بر این بود که با توجه به استقبال بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه و تاکید در قرآن کریم بر امر حجاب، همچنین با در نظرگرفتن دغدغه مسئولان جمهوری اسلامی و در راس آنها مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، بتوانیم اختتامیه را در این محل برگزار کنیم. اما متاسفانه به دلیل محدودیت های فضایی در این محل چنین برنامه ای قابل اجرا نخواد بود.

سهرابی افزود: براین اساس پیش بینی می شود، این مراسم خارج از فضای شبستان و به میزبانی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد./ي2
برچسب ها: عفاف ، چادر ، نمایشگاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.