کارشناس توسعه مشارکت های مردمی طرح اکرام ایتام در نمایشگاه قرآن گفت: از طرح اکرام ایتام تا کنون 7هزار نفر استقبال کرده اند.

گل محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: طرح  ا کرام ایتام هر ساله در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را به صورت جدی شروع می کند که امسال نیز این طرح در مصلی امام خمینی از 27 تیر ماه از ساعت  16:30 تا 12:30 بامداد برپا و تا 24 مردادماه ادامه دارد.
وی در ادامه بیان کرد: از کلیه استانهای ایران به ویژه مناطق محروم نماینده ای در پایتخت حضور می یابد که دلیل حضور این نمایندگان کمبود حامی است که برخلاف شهرستانها در تهران حامی زیادی وجود دارد.
گل محمدی در خصوص طرح اکرام ایتام اذعان کرد:  در این طرح علاقمندان می توانند شخصی را انتخاب و هرماه حداقل 30 هزار تومان به حساب ایتام واریز کنند که پس از سه مرحله واریز می توان شخص را که حامی اش شدند را حضوری ملاقات کنند.
کارشناس توسعه مشارکت مردمی طرح اکرام ایتام گفت: طرح محسنین از برنامه های دیگر ما می باشد که در این طرح شاهد حضور سرپرست هستیم اما به دلیلی توان کارکردن را ندارند در  این طرح از 20هزار تومان تا هرچه قدر که توان مالی دارند به این اشخاص کمک می شود که ما این طرح را بیشتر به عموم بازدیدکنندگان سفارش می کنیم.
وی همچنین با اشاره به طرح مهرورزی گفت: طرح مهرورزی طرحی است که در آن بسته به وسع مالی افراد و میزان توانایی آنان مبلغی را پرداخت می کنند.
وی بیان کرد: سال گذشته در مصلی 7هزار و 200نفر از این طرح استقبال کردند این درحالی است که امسال تا کنون 7هزار نفر از این طرح استقبال و جای بیشتر شدن هم دارد.
گل محمدی خاطر نشان کرد: در کنار این برنامه ها 3 غرفه کتاب هم فعالیت کرده که با این اوصاف استقبال از این طرح عالی بوده است.
گفتنی است در طرح اکرام ایتام 7هزار پایگاه در سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان برپا شده است./ف
برچسب ها: رمضان ، ماه ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار