اجلاس 30 کشور در تهران نقشه های شوم دشمنان را علیه سوریه بی اثر می کند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هدف دشمنان از تلاش برای ناامن كردن این كشور را از بین بردن جریان مقاومت خواند و با اشاره به نشست دیروز تهران برای رفع بحران در سوریه، ابراز امیدواری كرد كه با حمایت همسایگان، توطئه های دشمنان در سوریه نقش بر آب شود.
آیت الله 'زین العابدین قربانی' به فرارسیدن روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال 1385 حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، توانست بر رژیم صهیونیستی غلبه كند.
وی با اشاره به فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: آزادگان در دوران اسارت خود بزرگترین جهاد را انجام دادند.
 آیت الله قربانی با بیان اینكه آزادگان كشورمان اخلاص و ارادتشان را به امام خمینی (ره) به اثبات رسانده اند ، تصریح كرد: این عزیزان با بازگشت به كشور، پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی هستند.
وی به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس اشاره و گفت: این اقدام مدبرانه امام ، دنیای اسلام راعلیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد.
آیت الله قربانی
گفت: مردم با شركت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با اعلام نابودی رژیم صهیونیستی به دنیا ، فریاد می زنند كه اسرائیل باید از منطقه حذف شود. نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به شب های پرفیض قدر اشاره و خاطرنشان كرد: این شب ها، بهانه ای برای راز و نیاز و بهره مندی از فیوضات الهی است كه بایستی حداكثر بهره را از این ایام ارزشمند ببریم/س
برچسب ها: اجلاس ، تهران ، خار ، چشم ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.