فرمانده انتظامی استان زنجان در جلسه شورای تامین استان با اشاره به کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای در چهار ماهه سال جاری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دو هفته گذشته 53 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته کشف شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار یحیی شرفی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و امنیتی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: استقرار ایستگاه‌های پلیس در محل‌های شلوغ و پرتردد، مشارکت با بسیج و پایگاه های مقاومت، کنترل اماکن صنفی، اجرای طرح رحمت و طرح‌های انتظامی و ترافیکی از جمله اقدامات نیروی انتظامی در این ماه مبارک است.

وی اظهار داشت: هدف پلیس جلب رضایت اقشار مختلف جامعه و ایجاد امنیت مطلوب با بهره‌گیری از مشارکت مردمی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر، پیش بینی و پیشگیری از انواع جرایم، اهتمام جدی در کشف جرائم، فرهنگ سازی، افزایش مشارکت عمومی، نهادینه کردن رفتار قانونی، جلب اعتماد عمومی و رضایت حداکثری مردم از دیگر برنامه‌های کاری پلیس در سال جاری است.

وی با تاکید بر کشف 53 درصدی سرقت‌ها در دو هفته گذشته ادامه داد: در زمینه مبارزه با سرقت اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است که نتایج آن متلاشی شدن چند باند بزرگ سارقان منازل، موتور سیکلت، سیم و کابل و ... بوده است./ج1

برچسب ها: زنجان ، سرقت ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.