نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم‌های کشتی سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهریور و مهر ماه به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن وزیری خاطرنشان کرد: اکنون رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور در راه است و کشتی گیران قمی در حال حاضر خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور که روزهای 12 تا 14 مهرماه به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه زمان دقیق اعزام کشتی گیران قمی به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور مشخص شد، بیان کرد: این زمان از سوی فدراسیون کشتی کشورمان به صورت رسمی به هیئت‌های کشتی استان‌های مختلف کشور اعلام شد و بر اساس آن روزهای 22 تا 24 شهریورماه، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.
وزیری یاد آور شد: پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در حالی در دهه سوم شهریوماه برنامه ریزی شده است که فدراسیون کشتی، با توجه به درخواست هیئت کشتی استان چهارمحال و بختیاری این رقابت‌ها را به میزبانی این استان برگزار می‌کند./س
برچسب ها: قم ، کشتی ، قهرمانی کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.