وزیر کشور سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور در مقابله با تروریسم و خنثی کردن توطئه ای که با آن مواجه شده مصمم است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،محمد الشعار گفت: « ما برای تعقیب و نابودی تروریست ها در تمام خاک سوریه و بازگشت آرامش و ثبات به این کشور مجدانه تلاش خواهیم کرد.»
الشعار افزود : « ما تا زمان از بین بردن کامل تروریست ها و گروه های مسلح دست از تلاش برنخواهیم داشت.»
وی در گفتگو با گریگوری استار معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح اظهار داشت: « ما به عملیات تعقیب و نابودی هسته های تروریست فعال در سوریه در سرتاسر خاک کشور تا تحقق امنیت و ثبات ادامه می دهیم.»
وزیر کشور سوریه خاطرنشان کرد کشورش به حمایت از مردم پایبند است و به لطف امکاناتی که در اختیار دارد و کمک های مردمی از عهده این مهم ( نابودی تروریست ها ) بر می آید.
الشعار اظهار داشت کشورش به طرح صلح کوفی عنان فرستاده سازمان ملل متحد به دمشق پایبند است و از هر طرح ابتکاری جدیدی که باعث تحقق امنیت و ثبات در سوریه شود حمایت می کند.
وی معتقد است برخی از کشورها که از تروریست های سوریه حمایت مادی و معنوی و آنان را به سلاح مجهز می کنند در واقع باعث تعویق در تحقق امنیت و ثبات در این کشور می شوند و به تشدید و تدام خونریزی ها در سوریه کمک می کنند.
وزیر کشور سوریه گفت: « هر کسی که از اقدامات تروریستی در سوریه حمایت می کند خیر و خوبی این کشور را نمی خواهد.»
وی درباره دفاتر سازمان ملل متحد فعال در سوریه افزود وزارت کشور سوریه برای حفظ امنیت و جان کارکنان این دفاتر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.
از سوی دیگر گریگوری استار نیز ابراز امیدواری کرد امنیت ، صلح و آرامش بار دیگر در سریع ترین زمان ممکن به سوریه باز گردد.
استار گفت: « من اوضاع کنونی حاکم بر سوریه را به خوبی درک می کنم و می دانم که گروه ها و عناصر جنایتکار ثبات و امنیت این کشور را هدف قرار داده اند و مرتکب اعمالی می شوند که بحران را تشدید می کند.»
برچسب ها: سوریه ، الشعار ، وزیر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار