با توجه به اينكه المپيك 2012 روز سيزدهم خود را سپري مي كند نگاهي به اخبار كوتاه ورزشكاران حاضر در اين رقابت ها خواهيم داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران

16:29* محمد باقري معتمد در وزن دوم المپيکي به عنوان نخستين نماينده ايران در رقابت هاي تکواندو المپيک در بازي اول خود مقابل ديويد بوي از آفريقاي مرکزي به پيروزي 7 بر 2 رسيد.

وي به ترتيب در راند اول با نتيجه 2 بر يک، در راند دوم با نتيجه 4 بر يک و در راند سوم با نتيجه 7 بر 2 به برتري رسيد. داور وسط بازي روسي بود.

گفتني است،  در دور دوم باقري معتمد با روح اله نيک پا از افغانستان مسابقه دارد.

*الكس فابرگاس هاكي باز كاتالان ادعا كرد كه به دليل صحبت هايش در مورد بازي با لباس تيم ملي اسپانيا تهديد به مرگ شده است.

* شناگر طلايي آفريقاي جنوبي اعتراف كرد كه در جريان رقابت هاي فينال 100 متر پروانه 3 بار مرتكب تقلب شده است.

*تيم ملي فوتبال زنان كانادا باخت تيم خود در مرحله نيمه نهايي مقابل آمريكا در رقابت هاي المپيك را بر گردن داور انداختند.

*نيكولاس باتوم بسكتباليست تيم ملي فرانسه از عمد و براي تلافي باخت عمدي تيم ملي اسپانيا در دوره قبل رقابت هاي المپيك مقابل برزيل با مشت به شكم بسكتباليست اسپانيايي ضربه زد.

16:05*منهای 68 کیلوگرم المپیک مایکل اونیوسکی از لهستان و روح الله نیک پا از افغانستان به مصاف یکدیگر رفتند که نیک پا در پایان با نتیجه 14 بر پنج به پیروزی رسید.

در صورت صعود محمد باقر معتمد تکواندو کار ایرانی به دور سوم، وی با نیک پا روبرو خواهد شد.

*درجريان برگزاري المپيك سي ام 7 ورزشكار رشته كامرون به طور ناگهاني ناپديد شدند كه به دليل مشكل اقتصادي اين كشور احتمال دارد آنها قصد بازگشت به كشور خود را ندارند.

* ناتالیا آنتیوخ از کشور روسیه با زمان 52 ثانیه و 70 صدم ثانیه موفق شد در دوی 400متر با مانع مقام قهرمانی را از آن خود کند.

*در جریان برگزاری بازیهای تکواندو وزن 68- کیلو گرم ، دیه گو سیلوا از برزیل پس از تساوی در وقت قانونی مسابقه، موفق شد در راند طلایی حریف ازبکستانی خود را شکست دهد.

*رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: برای اینکه نقاط ضعف و قوت ورزشکاران ایرانی را در المپیک بررسی کنیم یک کمیته مستقل برای این موضوع مهم تشکیل خواهیم داد.

*با توجه به ناپديد شدن 7 ورزشكار كامرون در حاشيه رقابت هاي المپيك مقامات كميته ملي المپيك اين كشور براي پيدا كردن ورزشكاران اين كشور در خواست كمك كردند.

*طبق آمار بدست آمده رشته دوچرخه سواري پر بيننده ترين مسابقه المپيك را به خود اختصاص داد.

*بولت به دنبال ثبت ركورد در رشته دوي 200 متر فينال المپيك در انديشه جاودانه كردن خود است.

15:20* در جریان برگزاری مسابقات تکواندو وزن 68- المپیک 2012 نماینده کشور اردن محمد ابولبیده به مصاف محمد ایسام آدم از کشور نیجریه رفت که در این رویارویی ابولبیده نماینده کشور اردن به پیروزی رسید.

*سرمربي روسيه درمصاحبه اي بعد از رسيدن به مرحله نيمه نهايي ، خواسته مسئولان ليگ حرفه اي NBA را براي تغيير در شرايط سني بسكتبال المپيك غير منطقه اي خواند.

*گرانترين ساعت مچي رقابت هاي المپيك در اختيار يوهان بلك دونده جامائيكايي است كه 500 هزار دلار قيمت آن است.

*نشانه هايي از جنون آني در رقيب احسان حدادي درحاشيه هاي رقابت هاي المپيك ديده مي شود وي پس از برگزاري مسابقات پرتاب ديسك، حرکات ديوانه واري را از خود به نمايش گذاشت.

*سرمربي تيم ملي بسكتبال روسيه در مصاحبه اي پس از رسيدن به مرحله  نيمه نهايي خواسته مسئولان ليگ حرفه اي NBA را مبني بر كاهش شرايط سني بسكتباليست هاي حاضر در المپيك را، غير منطقي خواند.

*يك تماشاگر در حين برگزاري رقابت هاي ژيمناستيك المپيك لندن به پدر و مادر قهرمان آمريكايي تذكر داد كه زياد شلوغ نكنيد!

14:35* در پی برگزاری بازیهای تکواندو وزن دوم المپیک ( مارتین استامپر) از بریتانیا و ( ایدولیو ایسلاس) از مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان استامپر حریف مکزیکی خود را شکست داد.

گفتنی است: مارتین استامپر با حذف آرون کوک چهره برتر انگلیسی ها به دلیل بی انظباطی، راهی المپیک شده است.

14:13* رقابت های وزن دوم تکواندو المپیک امروز کشورهای پرو و صربستان به مقابله با هم پرداختند این رقابت بین لوپز از پرو و دمیر فجزیج از صربستان انجام شد که دمیر فجزیج 3 بر يک حریف خود را شکست داد و به پیروزی رسید.

13:59* رقابت های وزن دوم تکواندو المپیک امروز در سالن اکسل لندن آغاز شده که طی آن در بخش مردان هیو ساروف از اوکراین و کيسمت کمپل از نیوزیلند به مصاف هم رفتند که هیو ساروف اوکراینی با نتیجه 8 بر 6 حریف خود راشکست داد و به پیروزی رسید.

13:53* نماينده كميته بين المللي المپيك در مراسم اهداي مدال به احسان حدادي توجه خاصي به اين ورزشكار كشورمان داشت.

13:20*  دیدار پایانی فوتبال بانوان، امروز با دیدار تیم های آمریکا و ژاپن برای تصاحب مدال طلا برگزار می شود.

12:45 * نايب رئيس بانوان فدراسيون دو وميداني گفت: با وجود اينكه دو وميداني فقط يك مدال در المپيك كسب كرد اما اين مدال بسيار ارزشمند بود.

12:37 * در ادامه مسابقات دو وميداني المپيك 2012 لندن كشورهاي بلاروس ، آمريكا ، دومينيكن ، گرانادا و روسيه صاحب پنج مدال طلا شدند.

11:58 * رييس‌جمهور به وزير ورزش و جوانان دستور داد كه از «سعيد عبدولي» معادل ورزشكاراني كه مدال طلا دريافت كرده‌اند،تقدير شود.

11:48  * پس از حذف احسان روزبهانی از رقابت های بوکس المپیک دومین نماینده کشورمان در اين روز در رشته تکواندو به مصاف حریفان خود می روند.

11:32 * مسابقات بسکتبال المپیک به تعیین قهرمان بازیها نزدیک شد. تیم های اسپانیا، روسیه، آمریکا و آرژانتین، چهار تیم برتر بسکتبال جهان هستند که در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال با هم رقابت می کنند.

11:04 * درپايان روز دوازدهم حذف نماينده كشورمان دررشته بوكس موجب شد تا ايران درجدول توزيع مدال ها در رده چهاردهم قرار بگيرد اما با آغاز مسابقات تکواندو امروز و کشتي فردا شانس کسب مدال ما افزايش مي يابد.

10:59 * بوکسور وزن منهای ۸۱ کیلوگرم تیم ملی گفت: مقابل حریفم چیزی کم نداشتم اما شرمنده مردم و مربیان شدم و امیدوارم مرا ببخشند.

10:56 * با توجه به برنامه در نظر گرفته شده از سوی کمیته ملی المپیک و همچنین علاقه مندی دوستاران ورزش و قهرمانان المپيک و حمايت از آنها، کمیته ملی المپیک اقدام به تشکیل "کمیته تجلیل از مدال آوران المپیکی" کردآق/.


برچسب ها: المپیک ، سیزدهم ، رقابت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صياداز تبر يز
۱۶:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
يا شا سين معتود ما منتظر طلاي محمد هستيم ان شا الاه