دبيركل جامعه اسلامي مهندسين گفت: تيم کشتی فرنگی کار بسیار بزرگی انجام داد و بار دیگر شاگردان محمد بنا توانستند قلب مردم را سرشار از خرسندی کنند.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، افتخار آفرین قهرمانان کشورمان در المپیک را به خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: عملکرد جوانان ایرانی در المپیک درخشان و قابل تقدیر است و کشتی فرنگی با همت قهرمان خود بعد از چهل سال توانست سه مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قهرمانان کشورمان ملت ایران را شاد کردند و پاداش این کارشان با هیچ چیزی قابل جبران نیست.
 
باهنر با اشاره به کسب مدال طلای المپیک توسط حمید‌سوریان، امید‌نوروزی، قاسم رضایی گفت: تيم کشتی فرنگی کار بسیار بزرگی انجام داد و بار دیگر شاگردان محمد بنا توانستند قلب مردم را سرشار از خرسندی کنند.
 
وی درباره سعیدعبدولی گفت: تضییع حقوق عبدولی قطعی است تا جایی که مقامات المپیک هم عذرخواهی کردند و به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد می‌کنم که از وی به عنوان قهرمان برگزیده تجلیل کند و جوایزی را که برای مدال آوران طلا اختصاص می‌دهد به وی هم اعطا کند.
 
باهنر درباره احسان حدادی قهرمان مدال آور کشورمان، افزود: وي با کسب مدال نقره خود گل کاشت و ملت ایران را سربلند کرد.
 
وی تاکید کرد: در دوره‌های قبل حمایت قابل توجهی از حدادی به عمل نیامده و حق وی آنگونه که باید و شاید ادا نشده بود که امیدواریم وزارت ورزش و جوانان حق این مدال آور را هم ادا کند.
 
باهنر جایگاه جمهوری ‌اسلامی را در میان مدال آوران سایر کشورها خوب دانست و ادامه داد: جوانان غیور ایرانی در بعضی رشته‌ها توانستند مقام اول و دوم را به دست آورند و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
 
دبيركل جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: امیدواریم در سایر رشته‌ها هم جایگاه خوبی را به دست آوریم و پرچم کشورمان همچنان بر فراز المپیک بدرخشد.

"انتهای پیام"/پ3
برچسب ها: باهنر ، المپیک ، عبدولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار