تائوفيك مخلوفي كه به علت به كار نگرفتن تمام توانش در رقابت هاي دوي 800 متر، از المپيك اخراج شده پس از بازبيني مدارك پزشكي ، اجازه شركت در رقابت هاي 1500 متر را گرفت.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري روئيترز، نماينده ي كشور الجزيره  كه رقابت هاي نيمه نهائي 1500 متر در روز يك شنبه پيروز شده بود مجبور شد در ماده دوي 800 متر شركت كند چرا كه الجزيره نتوانسته بود تا پايان روز مهلت يك شنبه نام وي را دارد ليست كند.
 اين ورزشكار در رقابت هاي 800 متر شركت كرد اما پس از 200 متر از حركت ايستاد و پست را ترك كرد همين موضوع باعث شد تا وي را همانند بدمينتون بازان چيني و كره اي به دليل تلاش نكردن براي پيروزي، از بازي هاي المپيك اخراج كنند.
 اما پس از بررسي  شواهد پزشكي فدراسيون بين المللي دو و ميداني اعلام كرد عدم شركت او در دوي 800 متر دليل پزشكي داشته واو مي تواند در فينال 1500 متر كه امروز عصر برگزار خواهد شد شركت كند.
اين در حالي است كه همين كميته قبلا اعلام كرده بود كه اين ورزشكار 24 ساله به دليل عدم به كار گيري توانائي هايش در ماده ي دوي 800 متر از شركت در رقابت هاي بعدي نيز محروم است  و بايد به كشورش باز گردد./ق
برچسب ها: بازگشت ، دونده ی ، اخراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.