استاندار خوزستان گفت: با تکمیل شدن پرونده طرحهای اشتغالزایی در بخش کشاورزی، روند رسیدگی به این پرونده ها باید تسریع یابد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید جعفر حجازی در جلسه شورای کشاورزی استان خوزستان افزود: دستگاه های مربوطه باید شهرستانهایی را که پیگیر اجرای این طرح نیستند را به ما اعلام کنند.
وی با بیان اینکه 10 درصد از کل پروژه ها تسهیلات خود را دریافت کرده اند، اظهار کرد: همچنین با 15 درصد متقاضیان عقد قرارداد شده و 85 درصد دیگر را نیز باید برای رفع موانع آنان اقدام کنیم.

حجازی گفت: در همین راستا مراجعینی که ظرف 20 روز مهلت تعیین شده برای تکمیل پرونده های خود مراجعه نکنند پرونده های آنان دیگر موضوعیت نخواهد داشت و آن دسته از متقاضیانی نیز که همچنان به دنبال به سرانجام رساندن طرحهای خود هستند باید مشکلات آنان بررسی برطرف تا هر چه سریعتر بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: طرحهای اثرگذار نیز با توجه به اینکه افزایش سطح تولید و سطح و اشتغال را در بر دارند نباید در مراحل بعدی رسیدگی قرار گیرند و دستگاه ها باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند که طرحهایی که در اولویت هستند زودتر کارهایشان انجام شود.

استاندار خوزستان با اشاره به مشکل پیش آمده میان سازمان آب و برق و منابع طبیعی خوزستان در خصوص اختلاف برای پذیرش اراضی و تطبیق آنان به منظور قابلیت داشتن اراضی به منظور اجرای طرح های آبیاری بیان کرد: ین دو دستگاه اجرایی ظرف یک هفته آینده در خصوص این موضوع هر چه سریعتر باید به یک توافق صورتجلسه ای برسند تا مردم بتوانند طرح های خود را زودتر اجرا کند.

حجازی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 16 درصد منابع مالی کل کشور در استان خوزستان پرداخت شده، افزود: هر چه بیشتر به سمت جذب منابع برویم می توانیم منابع بیشتری از کشور جذب کنیم و درهمین خصوص نیاز است که تمامی دستگاه ها در استان فعال شوند./س
برچسب ها: رسیدگی ، پرونده ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.