استاندار اصفهان گفت: میزان حرکت دلسوزانه برای پیشبرد طرح مسکن مهر،بیش از برنامه است و اجرای موفقیت‌آمیز مسکن مهر اصفهان بر کسی پوشیده نیست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان'علیرضا ذاکر اصفهانی' در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: بر خلاف تمام فضاسازی‌ها که برخی از افراد می کنند و نتیجه‌ای غیر از بی‌تقوایی را به دنبال ندارد، کارهای بسیار بزرگی در بخش مسکن مهر استان اصفهان صورت گرفته وبه همين دليل است كه استان رتبه اول را در بحث مسكن مهر دارد.

وی با بیان اینکه توده مردم، خود همه چیز را می‌دانند و قدرت تجزیه و تحلیل قدرتمند آنها از اوضاع جامعه غیر قابل انکار است، تصریح کرد: در ارتباط با مسکن مهر و خدمت رسانی به بخش‌های مختلف از جمله بنیاد شهید بالاترین اقدامات در دولت دهم صورت گرفته است.

ذاكر اصفهاني ادامه داد: برخی از افراد با عوض شدن معاون عمرانی این حوزه تلاش داشتند اوضاع به گونه‌ای شود که فعالیت‌های مسکن مهر متوقف شود، اما در عمل همگان شاهد بودند که نه تنها چنین نشد بلکه بر دامنه فعالیت‌های عمرانی استان و سرعت بخشی آن افزوده شد.

وی تاکید کرد: در پیشبرد مسکن مهر اصفهان همه دستگاه‌های اجرایی، حتي حقوقي و از طرفي بخش خصوصی فعال شدند.

بنا بر این گزارش در جلسه شورای مسکن مهراستان اصفهان وضعیت اجرای تأسیسات زیربنایی طرح مسکن مهر از جمله کاشان و فولادشهر، مشکل تضمین متقاضیان بانک ملی، نحوه معافیت مالیاتی پیمانکاران طرف قرارداد، تعاونی‌های مسکن مهر و درخواست بنیاد مسکن مبنی بر اعمال ضریب چهار درصد مازاد قیمت طرح مهر چادگان بررسی شد.

نحوه صدور پروانه‌های تجاری طرح‌های مسکن مهر در شاهین‌شهر، وضعیت اجرای تأسیسات زیربنایی طرح مسکن مهر شاهین‌شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اراضی بهارستان نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت./س

برچسب ها: اصفهان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.