كرمان/

خبرنگاران در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند

استاندار کرمان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خبرنگاران به حرمت صداقت و ایمان با نشر افکار و اندیشه‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  اسماعیل نجار در پیامی به مناسبت 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی و نیازمند آگاهی، علم و دستیابی به پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها برای رسیدن به هدف است.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز با همه پیچیدگی‌ها و پیشرفت‌ها ضرورت آگاه شدن از حوادث و مسائل دهکده جهانی آشکار می‌شود.

نجار تصریح کرد: در این رهگذر خبرنگار صحنه‌های افتخارآمیز هر جامعه را با قلم، زبان و هنر خود در تاریخ جاودانه می‌سازد و اخبار و حوادث ناگوار و تلخ را انتقال می‌دهد تا زمینه تفکر و تامل را برانگیزد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از پیام خود خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خبرنگاران به حرمت صداقت و ایمان با نشر افکار و اندیشه‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند و این  حرکت ارزشمند در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان و در همه صحنه‌های عظمت آفرین انقلاب از قداست ویژه‌ای برخوردار است.

نجار روز خبرنگار این روز ارزشمند اجتماعی را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران صادق و پرتلاش استان کرمان تبریک گفت و عنوان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از فضای معنوی انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ساعی و پایدار باشید./ج1

برچسب ها: کرمان ، صداقت ، ایمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.