فرمانده انتظامي گچساران از دستگيري سه سارق در شهر دوگنبدان خبر داد و گفت:" اين متهمان هنگام سرقت بنزين از باک يک خودرو شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ قدرت الله بيعت اصل  امروزضمن اشاره به دستگيري باند سارقان سابقه دار که فقط اقدام به سرقت بنزين و قطعات خودرو مي کردند از جزئيات بيشتر دستگيري اين افراد تبهکار سخن گفت .
اين مقام انتظامي در تشريح خبر گفت: با تشکيل پرونده در خصوص شکايت تعدادي از شهروندان در چند منطقه شهر دوگنبدان در خصوص سرقت لوازم داخلي خودرو و همچنين بنزين از باک خودروهايشان به کلانتري 11 شهر ، اقدامات ماموران گشت ها انتظامي کلانتري 11 گچساران براي شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان پرونده آغاز گفت.
سرهنگ بيعت اصل  افزود: بر همين اساس، محل هايي که احتمال سرقت در آنجا بيشتر بود، تحت نظر قرار گرفته و ماموران در اين محدوده اقدام به اجراي طرح مهار کردند که طي آن شب گذشته ماموران گشت انتظامي موفق شدند سه سارق سابقه دار را هنگام سرقت از يک خودروي سواري شناسايي و دستگير کنند.
وي ادامه داد: يکي از متهمان در حال انجام سرقت بنزين از باک يک خودرو بود و دو نفر ديگر در حال باز کردن درب خودرو بودند ماموران طي عملياتي غافلگيرانه آنها را دستگير و سپس به کلانتري انتقال دادند و در بازجوئي هاي خود گفتند که با استفاده از وسايلي که خود ساخته است از باک خودروها بنزين سرقت کرده و به فروش مي رساندند.
سرهنگ بيعت اصل در پايان افزود: اين متهمان در جريان تحقيقات انجام شده به ده ها فقره سرقت بنزين و لوازم داخلي خودروها در شهر دوگنبدان و حومه اعتراف و تحقيقات تکميلي در خصوص اين پرونده کماکان ادامه دارد ./ف
برچسب ها: سارق ، خودرو ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار